فونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا ساز

لطفا از تمام مطالب دیدن فرمایید.

بیوگرافی لیندزی لوهان

 

 

تاریخ و محل تولد: 2 ژوییه 1986 در نیویورک آمریکا

نام کامل: لیندزی دی لوهان

نام مستعار: لیندز، لا لوهان، LL

قد: 1.65 متر

 

بيوگرافي لیندزی لوهان

 

بیوگرافی

لیندزی لوهان متولد 2 ژوییه سال 1986 در نیویورک فرزند دینا و مایکل لوهان است. او حرفه اش را از سه سالگی به عنوان مدل شرکت فورد آغاز کرد و همینطور در بالغ بر 60 تبلیغ تلویزیونی هم از جمله Spots For The Gap، Pizza Hut،Wendy's and Jell-O (در نقش مقابل بیل کوزبای) هم ظاهر شد. اولین نقش بازیگری او در درام تلویزیونی «جهانی دیگر» در سال 1996 بود که در آن سومین بازیگر زنی بود که آلی فولر را بازی می کرد. اندکی بعد نانسی میر، نویسنده نامزد جایزه اسکار، او را برای خواهران غریب، اقتباس کمپانی والت دیزنی از رمان اریک کاستنر، که آغاز کار کارگردانیش بود، انتخاب کرد. اولین فیلم بلند لوهان دام والدین در سال 1998 که بازسازی فیلم دام والدین سال 1961 بود به موفقیت تبلیغاتی نسبی دست یافت که باعث مشهور شدن او و دریافت جایزه بهترین بازیگر جوان نقش اصلی در یک فیلم بلند و همينطور نامزدی برای جوایز ستاره ی جوان و blockbuster entertainment شد.

بعد از امضای سه قرارداد فیلم با دیزنی او به فیلم های تلویزیونی برگشت و در مجموعه های life-size در سال 2000 در نقش مقابل تایرا بنکس و get a clue در سل 2002 در نقش مقابل باگ هال و همینطور در اپیزود اول کمدی کوتاه بت در نقش رز در سال 2000 هم ایفای نقش کرد.

در ژوئن 2001، وقفه ای در بازیگریش ایجاد کرد و حرفه ی موسیقیش از یک سال بعد آن با محصول 5 آلبومه ی شرکت استفان در سپتامبر 2002 آغاز شد و او قرارداد ضبطی را با شرکت دوباره شروع به کار کرده ی کازابلانکا منعقد کرد.

بيوگرافي لیندزی لوهان

اما لوهان بازیگری رو به شکوفاییش را کنار نگذاشت و یک ماه بعد در اقتباسی دیگر از شرکت دیزنی از رمانی فانتزی کمدی از ماری روجرز در نقش مقابل جیمی لی کرتیس ایفای نقش کرد. جمعه ی عجیب و غریب در سال 2003 که بازسازی فیلمی با همین نام در سال 1976 است، نقطه ی ....................


موضوعات مرتبط: یازدهمین بیوگرافی هنر پیشه سینما بیوگرافی لیندزی لوهان ، ،
برچسب‌ها:

ادامه مطلب
تاريخ : شنبه 14 تير 1393برچسب:, | 8:47 | نویسنده : کـــــوچـــــولـــــو |

ساموئل ال. جکسون

تولد: 21 دسامبر سال 1948 در دستزیکت کلمبیای آمریکا

نام: ساموئل لروی جکسون

نام مستعار: سام، king of cool و Mr. Cool

قد: 1.89 متر

 

بیوگرافی

او تا قبل از تبدیل شدن به قهرمان اکشن با کارکتر میچ هنسی در فیلم long kiss goodnight در سال 96 و در فیلم جان سخت: با یک انتقام در سال 95، معمولا نقش های منفی و معتادان مواد مخدر را داشت. ایفای نقش جولز وینفیلد در فیلم pulp fiction او را در سال 94 نامزد جایزه ی اسکار کرد. او در ده ی هفتاد به همراه مورگان فری من به کمپانی نگرو انسمبل پیوست. در دهه ی هشتاد با سه فیلم اسپایک لی: Do the right thing در سال 89، Mo' better blues در سال 90 و تب جنگل در سال 91 بسیار مشهور شد. او با نقش اردل رابی در فیلم جیکی براون در سال 97 خرس نقره ای برلین را دریافت کرد.

در سال 98 با بازیگران برجسته ای همچون شارون استون و داستین هافمن در فیلم کره و با کوین اسپیسی در فیلم مذاکره کننده(که نقش نماینده ی گروگان ها را زمانی که به اشتباه متهم به قتل و اختلاص شده بود داشت) هم بازي بود. در سال 99 او در فیلم ترسناک دریای آبی عمیق و همینطور در نقش جدی ...............


موضوعات مرتبط: دهمین بیوگرافی هنر پیشه سینما ساموئل ال. جکسون ، ،
برچسب‌ها:

ادامه مطلب
تاريخ : شنبه 14 تير 1393برچسب:, | 8:39 | نویسنده : کـــــوچـــــولـــــو |

بیوگرافی رابین ویلیامز

 

او متولد 21 ژوئیه سال 1951 در شهر شیکاگوی ایالت ایلینویز است. مادرش لارا اسمیت مدلی قدیمی نیو اورلئان لویزیانا بود و پدرش مدیر ارشد اجرایی شرکت لینکولن مرکوری بود. او ریشه ی انگلیسی، ولزی و ایرلندی از پدرش و فرانسوی از مادرش دارد. او قسمتی از دوران مدرسه خود را در بلوم فیلد هیلز و قسمتی دیگر را در مارین کاونتی گذراند. او دو برادر دیگر هم به نام های تاد( که در 14 اگست 2007 فوت کرد) و مک لارین دارد.  

ویلیامز خود را کودکی آرام می داند که اولین بار ادای مادربزرگش را برای مادرش در آورد و حتی تا حضور در بخش درام دبیرستانش هم نتوانست بر خجالتش غلبه کند.

 در سال 1973 او یکی از بیست دانش آموزی بود که در مدرسه جویلیارد پذیرفته شد و یکی از دو نفری بود که جان هاوسمن در برنامه ی پیشرفته ی آن سال مدرسه آنها را پذیرفت( دانش آموز دیگر کریستوفر ریو بود). ویلیامز در کلاس های لهجه اش مشکلی نداشت و آنها را به سرعت فرا گرفت و در سال 1976 از جویلیارد فارغ التحصیل شد.

 

 

دوران بازیگری

بیشتر تجربه بازیگری ویلیامز در فیلم هاي مختلف بود هرچند که چند اجرای تاتر هم دارد( که  برجسته ترین آنها نقش استراگون به همراهی استیو مارتین در نمایش انتظار برای گودو بود). ایفای نقش او در «صبح بخیر ویتنام» در سال 1987 او را نامزد جایزه اسکار کرد. بیشتر نقش های او .......................


موضوعات مرتبط: نهمین بیوگرافی هنر پیشه سینما بیوگرافی رابین ویلیامز ، ،
برچسب‌ها:

ادامه مطلب
تاريخ : شنبه 14 تير 1393برچسب:, | 8:32 | نویسنده : کـــــوچـــــولـــــو |

بیوگرافی مت دیمون

مت ديمون هنرپيشه پر آوازه هاليوود

ماتیو پیگ(مت دیمون) متولد 8 اکتبر 1970، بازیگر، فیلم نامه نویس خیر آمریکاییست که دوره ی حرفه ایش پس از موفقیت فیلم ویل هانتینگ نابغه(سال 1997) از سکانسی که به همراه دوستش بن افلک نوشته بود، شروع شد. این دو، جایزه ی بهترین فیلم نامه ی اسکار و گلدن گلاب را از آن خود کردند و مت دیمون برای ایفای نقش اصلی در فیلم، چندین نامزدی بهترین بازیگر مرد را از جمله اسکار به دست آورد .

دیمون همزمان با ستاره شدن در فیلم های موفقی همچون نجات سرباز رایان(سال 1998) ، سه گانه ی اقیانوس و بورن، تحسین منتقدان را برای بازی هایش در درام هایی همچون سیرایانا(سال 2005)، چوپان خوب(سال 2006) و درگذشتگان(سال 2006) برانگیخت. او در سال 1999 برای ایفای نقش اول در فیلم The Talented Mr. Ripley  نامزد گلدن گلاب و همینطور برای بهترین بازیگر نقش مکمل فیلم شکست ناپذیر در سال 2009 نامزد جایزه اسکار شد. او جز چهل بازیگر پردرآمد تمام تاریخ است.

مت ديمون هنرپيشه پر آوازه هاليوود

حرفه ی بازیگری

در اوایل دهه ی 90، دیمون و افلک فیلم نامه ای راجع به یک نابغه ی جوان ریاضی نوشتند که بعدها در هاللیوود ضبطش کردند. آنها با توجه به توصیه هایی از راب رینر، ویلیام گلدمن و دوستشان کوین اسمیث، تغییراتی را در فیلم نامه ایجاد کردند. فیلم نامه نهایتا « ویل هانتینگ نابغه» نامیده شد و 9 نامزدی جایزه ی اسکار را به همراه داشت که دیمون و افلک جایزه ی بهترین فیلم نامه را از آن خود کردند. برای همین فیلم دیمون نامزد جایزه ی بهترین بازیگر و رابین ویلیامز هم نامزد بهترین بازیگر نقش مکمل شد. در حالیکه فیلم درباکس افیس سراسر جهان بیش از 225 میلیون دلار فروش کرده بود، دیمون و افلک هرکدام 500 هزار دلار دریافت کردند. بعدها آنها نقش هایشان را در فیلم Jay and Silent Bob Strike Back کوین اسمیث به نوعی تکرار  کردند.

دیمون در سال 97 در درام موفق The Rainmaker هم نقش اصلی داشت. نقشی که لس آنجلس تایمز برای آن از او به عنوان جوان با استعدادی نام برد که بسوی ستاره شدن می رود. استیون اسپیلبرگ پس از دیدن دیمون در ویل هانتینگ نابغه او را به عنوان کارکتری افتخاری در فیلم 1998 خود، نجات سرباز رایان انتخاب کرد.

 

ستاره ی هالیوود

دیمون به خاطر طیف وسیع نقش هایی که انتخاب می کند مشهور است. از پرتره ی منفی تام ریپلی در فیلم The Talented Mr. Ripley  تا فرشته ای که فرهنگ پاپ را توضیح می دهد در فیلم داگما در سال 1999. از یک دوقلوی همسان در Stuck on You در سال 2003 که نظرات مختلفی را به دنبال داشت تا فیلم کم هزینه ی Gerry که با کیسی افلک و گاس ون سنت نوشت. دیمون برای نقش ریپلی که نامزد گلدن گلاب شده بود به طور کل نظرات مثبتی را بدست آورد همانطور که ورایتی نوشت: « دیمون کارکتر خود را بسیار هنرمندانه از اشتیاق معصومانه به سمت منطق خشک برد».

مت ديمون هنرپيشه پر آوازه هاليوود

تلاش دیمون برای به تحریر درآوردن نقش های اصلی درام هایی همچون همه ی اسب های زیبا و افسانه ی باگر وانس، هم از دیدگاه منتقدان و هم از نظر گیشه ناموفق بودند. ورایتی .....................


موضوعات مرتبط: هشتمین بیوگرافی هنر پیشه سینما مت دیمون ، ،
برچسب‌ها:

ادامه مطلب
تاريخ : شنبه 14 تير 1393برچسب:, | 8:29 | نویسنده : کـــــوچـــــولـــــو |

پیاده روی شهرت هالیوود
 

پیاده روی شهرت هالیوود، پیاده رویی مابین بلوار هالیوود و خیابان واین در هالیوود کالیفرنیاست که 2000 ستاره ی پنج پر منقش به نام مشاهیری است که سهمی در صنعت فيلم و سينما داشته اند.

این پیاده رو شرق به غرب بلوار هالیوود، از گوئر تا لابرا، و شمال به جنوب خیابان واین بین بلوارهای یوکا و سانست امتداد پيرا كرده است.

این پیاده رو که در سال 1958 ساخته شده به احترام هنرمندانیست که چه جلو و چه پشت دوربین، در صنعت فيلم و سينما نقشی داشته اند. مشاهیر بر اساس موفقیت های حرفه ای یا زندگیشان در سینما، رادیو، تلویزیون، تاتر و موسیقی و همینطور کارهای مدنی و خیرخواهانه ی خود یک ستاره دریافت می کنند.

در این پیاده رو هر ستاره( ستاره ای صورتی پنج پر با حاشیه ای برنزی و دایره ای  منبت کاری شده با ذغال در داخلش) روی یک تراتزو1 منقش شده است. داخل هر ستاره ی صورتی، نام فرد مشهور حکاکی شده و زیر آن داخل یک دایره نشانیست که مقوله ی حرفه ی او را برای دریافت ستاره نشان می دهد.

·        یک دوربین فیلم برداری برای سهم در صنعت سینما

·        یک تلویزیون برای سهم در صنعت پخش تلویزیونی

·        یک صفحه ی گرامافون برای سهم در صنعت موسیقی

·        یک میکروفون رادیویی برای سهم در صنعت رادیو

·        ماسک های دوقلوی کمدی/تراژدی برای سهم در صنعت تاتر

تمام این پیاده رو 2500 ستاره ی خالی دارد. ژوان وودوارد2 در 9 فوریه سال 1960 اولین ستاره را به خود اختصاص داد. شانزده ماه بعد از آن 1558 ستاره از پیاده روی شهرت اعطا شد. از آن به بعد ستاره ها با سرعتی حدود هر ماه دو ستاره، اعطا می شدند. تا قبل از 1994 بیش از ..................


موضوعات مرتبط: هفتمین بیوگرافی سینمای پیاده روی شهرت هالیوود ، ،
برچسب‌ها:

ادامه مطلب
تاريخ : شنبه 14 تير 1393برچسب:, | 8:26 | نویسنده : کـــــوچـــــولـــــو |

الیشا کاتبرت

 

اليشا كاتبرت هنرپيشه كانادايي هاليوود

 

الیشا دختر پاتریشای خانه دار و کوین (مهندس طراح خودرو) متولد کالگری ایالت آلبرتاست. او دو خواهر برادر به نام های جاناتان و لی آن دارد و در گرینفیلد پارک در نزدیکی مونترال ایالت کبک بزرگ شد. در سال 2000 از يك دبیرستان محلی فارغ التحصیل شد و در هفده سالگی برای دنبال کردن بازیگری به لس آنجلس رفت.

 

بازیگری

 او در نه سالگی به عنوان مدل براي لباس هاي بچه گانه شروع بکار کرد و یک Foot Model1 هم شد. اولین نقش تلویزیونی او به عنوان بازیگر مهمان در سریال نسبتا ترسناک « آیا از تاریکی می ترسید؟» بود که برای بچه ها ساخته شده بود. بعدها در سری Forever Show به طور ثابت بازی کرد. او در مجموعه ی Popular Mechanics For Kids که در مونترال فیلم برداری شده بود هم حضور داشت. گزارش های او توجه هیلاری کلینتون را به خود جلب کرد که او را به دیدن کاخ سفید دعوت کرد.

اليشا كاتبرت هنرپيشه كانادايي هاليوود

اولین نقش کاتبرت در یک فیلم بلند در درام خانوادگی «رقص روی ماه» در سال 1997 بود. او در چندین فیلم خانوادگی کانادایی دیگر و همینطور تریلر Airspeed هم ......................


موضوعات مرتبط: ششمین بیوگرافی هنر پیشه سینما الیشا کاتبرت ، ،
برچسب‌ها:

ادامه مطلب
تاريخ : شنبه 14 تير 1393برچسب:, | 8:20 | نویسنده : کـــــوچـــــولـــــو |

آشنایی با لیو تایلر

 

 

تایلر( لیو راندگرن) در بیمارستان مونت سینای نیویورک سیتی در  شهر نیویورک به دنیا آمد. او دختر اول بب بوول( مدل، خواننده و مدل پیشین مجله ی playboy) و استیون تایلر( خواننده ی Aerosmith) است. مادرش نام او را از نام لیو اولمن بازیگر نروژی که تصویرش را در کاور مجله ی TV Guide در شماره ی 5 مارس 1977 دیده بود، گرفت. او سه خواهر و برادر به نام های میا(متولد 1978)، چلسی تالاریکو(متولد 1989) و مونور تالاریکو(متولد 1992) دارد. دوروتی جانسن مادربزرگ مادریش مدرسه ی پروتکل واشنگتن را بنا نهاد.

آشنایی با لیو تایلر

 

تایلر تا پیش از بازگشتش به نیویورک سیتی به همراه مادرش در دوازده سالگی، در مدرسه ی کنگره ی ویرجینیا، مدرسه ی بریک واتر و وین فلت در پورتلند ایالت ماین، حضور داشته است. مادر لیو به دنبال مدرسه ای بود که کمبود توجه او را برطرف کند و برای همین قبل از دبیرستان به مدرسه ی مقدماتی در نیویورک رفت. او در سال 1995 فارغ التحصیل شد و به دنبال حرفه ی بازیگری رفت. وقتی درباره ی کودکیش از او پرسیدند لیو پاسخ داد: «من به شخصه از کودکی و نوجوانی چیز زیادی ندارم چراکه از 14 سالگی کار می کرده ام. زمانی که هرکسی دل خوشی های الکی داشت من در توسانی در یک فیلم کار می کردم و البته تفریح خودم را هم داشتم، اما کاملا متفاوت بود. پشیمان نیستم. من جاده ی زندگیم را دوست دارم»

 

 

کارهای نخستین

تایلر در 14سالگی با کمک پائولینا پوریزکووا که از او برای مجله ی Interview عکس می گرفت، اولین کار مدلینگ خود را آغاز کرد. او بعدها در تبلیغات تلویزیونی حضور یافت. هرچند او تنها بعد از گذشت یکسال از مدلینگ خسته شد و تصمیم گرفت تا بازیگری را ادامه دهد. او هیچگاه درس بازیگری را نیاموخت. تایلر اولین بار برای بینندگان تلویزیونی چهره شد زمانیکه در سال 1993 به همراه آلیسیا سیلوراستون در موزیک ویدئوی Crazy گروه Aerosmith ظاهر شد.

اولین فیلم بلند او سقوط خاموش در سال 1994 بود که در آن نقش خواهر بزرگتر یک پسر خیال پرست را بر عهده داشت. در سال 1995 در درام کمدی «اثرهای امپراطوری» ایفای نقش کرد. تایلر اثرهای امپراطوری را یکی از بهترین تجربه هایی که داشته است می خواند. کمی بعد از آن در درام جیمز منگلد heavy as callie در سال 1996 نقش یک گارسون بی تجربه را ایفا کرد. این فیلم نظرات مثبتی را به همراه داشت. جانت ماسلین منتقد می گوید: «خانم تایلر ایفای نقشی با صلابت و اصیل داشت و هیچ خودآگاهی را درباره ی نگاه های نافذش بروز نمی داد.»

 

بیوگرافی لیو تایلر

موفقیت و شهرت

نقطه ی عطف هنری او فیلم سرقت زیبایی در سال 1996 بود که در آن نقش لوسی هارمون نوجوان را داشت که به ایتالیا سفر می کند. این فیلم نظرات مختلفی را در بر داشت اما ....................


موضوعات مرتبط: پنجمین بیوگرافی هنر پیشه سینما لیو تایلر ، ،
برچسب‌ها:

ادامه مطلب
تاريخ : سه شنبه 10 تير 1393برچسب:, | 8:28 | نویسنده : کـــــوچـــــولـــــو |

ویگو مورتنسن

 

زندگی شخصی

مورتنسن 20 کتبر سال 1958 در نیویورک سیتی چشم به جهان گشود. گریس گمبل(نی آتکینسن) مادر آمریکایی و ویگو پیتر مورتنسن پدر دانمارکیش یکدیگر را در نروژ پیدا کردند. پدربزرگ مادریش اهل نووا اسکوشای کانادا و خانواده ی مادربزرگ مادریش اهل نیوانگلند بودند. خانواده ی مورتنسن به ونزوئلا، دانمارک و ایالت های کوردوبا، چاکو و بوینس آیرس آرژانتین(جاییکه او در آن اسپانیایی را آموخت) رفتند. پدرش در آرژانتین مرغداری داشت. آنها تا یازده سالگی او(زمانی که پدر مادرش از هم جدا شدند) در آنجا ماندند و بعد از آن مادرش به نیویورک بازگشت. مورتنسن و پدرش به کپنهاگن دانمارک رفتند و سرانجام به واترتون نیویورک بازگشتند جاییکه او در دبیرستانش فارغ التحصیل شد.

 

ویگو مورتنسن هنرپیشه پر تلاش هالیوود

بعد از دبیرستان دوباره به دانمارک بازگشت و درشهر  اسج برگ پیش از آنکه برای دنبال کردن بازیگری دوباره به آمریکا برگردد، مشغول رانندگی کامیون شد. او با حضور در دانشگاه لاورنس در شهر کانتون نیویورک مدرک لیسانس زبان اسپانیایی را دریافت کرد. او اسپانیایی را به این دلیل انتخاب کرد که می توانست بدون مطالعه ی زیاد نمرات خوبی در آن بگیرد و وقت آزاد زیادی برای بازیگری داشته باشد. در آغاز او از پوشیدن روپوش آکادمیک سرباز می زد چراکه آن جامه ها را کارگرانی تحت شرایط نامناسب و با مدت زمان کار زیاد می ساختند1 . هرچند بعد از سه گانه ی ارباب حلقه ها که دانشگاهش به او دکترای افتخاری اعطا کرد، در آن جامه ها ظاهر شد.

 

بازیگری

بعد از چند سال تجربه ی تاترهای زنده، او در اولین فیلمش «شاهد» ساخته ی پیتر ویر در نقش کشاورز آمیشی2 را ایفا کرد(در واقع مورتنسن در دو فیلم دیگر به نام های swing shift و رز بنفش قاهره هم بازی کرده بود اما صحنه هایی که او در آنها حضور داشت در تدوین نهایی حذف شد). در سال 1985 هم در فیلم در جستجوی فردا نقش براگ را ایفا کرد. نقش او در فیلم بنت در سال 1987 در تاتر جزیره لس آنجلس برایش جایزه درامالوگ منتقدان را در بر داشت.

ویگو مورتنسن هنرپیشه پر تلاش هالیوود

تصادفا، نمایش راجع به زندانیان اردوگاه اسرای همجنس باز، در واقع اثر یان مک کلن بود ...............


موضوعات مرتبط: چهارمین بیوگرافی هنر پیشه سینما ویگو مورتنسن ، ،
برچسب‌ها:

ادامه مطلب
تاريخ : سه شنبه 10 تير 1393برچسب:, | 8:21 | نویسنده : کـــــوچـــــولـــــو |

بیوگرافی جنیفر گارنر

 

مشخصات فردی

نام: جنیفر گارنر

تولد: 17 آپریل 1972 هیوستون، تگزاس

قد: 1/75 متر

 

جنيفر گارنر هنرپيشه زن هاليوود

کودکی

او در 17 آپریل 1972 در هیوستون تگزاس زاده شد. دختر دوم از سه دختر خانواده بود( ملیسا خواهر بزرگتر و سوزانا خواهر کوچکترش). در سال 1975 زمانیکه سه سال داشت به چارلستون ایالت ویرجینیای غربی مهاجرت کردند تا بیل، پدرش در اتحادیه ی کار به عنوان مهندس شیمی و پت، مادرش در کالج محلی به عنوان دبیر انگلیسی مشغول به کار شوند. گرچه چارلستون مرکز ایالت بود اما جمعیت تنها 53000 نفری آن، آنرا شهر کوچک و دورافتاده ای در تپه های غربی کوه آلگنی جلوه می داد. آنها در منطقه ی متوسطی زندگی می کردند اما بعدها مادرش شاکی شد چرا که به خاطر بچه داریش نصف شهر جنیفر را می شناختند.

در دوره ی ابتدایی بود که استعداد بازیگریش کشف و تبدیل به برنده ی همیشگی نمایش های مدرسه شد. او در آن دوران تسلط خاصی نسبت به همبازی هایش داشت، یکی از ..................


موضوعات مرتبط: سومین بیوگرافی هنر پیشه سینما جنیفر گارنر ، ،
برچسب‌ها:

ادامه مطلب
تاريخ : سه شنبه 10 تير 1393برچسب:, | 8:11 | نویسنده : کـــــوچـــــولـــــو |

بیوگرافی آنجلینا جولی

 

مشخصات فردي

نام: آنجلینا جولی

زاده: 4 ژوئن 1975( 38 ساله)

زادگاه: لس آنجلس، کالیفرنیا، آمریکا

قد: يك متر و هفتاد و يك سانتي متر

جوایز: 1 اسکار و 3 گلدن گلاب، نامزدی 1 جایزه ی BAFTA

 

بيوگرافي هنرپيشه زن هاليوود آنجلينا جولي

او در 4 ژوئن سال 1975 در لس آنجلس به دنیا آمد و نامش را آنجلینا جولی وویت گذاردند. نام او به معنی فرشته ی زیبای کوچک است. پدرش جان، سوپراستاری مطرح بود که سابقه بازی در فیلم های کلاسیکی چون کابوی نیمه شب و رستگاری را در كارنامه خود داشته است.

 وقتی آنجلینا دو ساله بود، پدرش بهترین بازیگر مرد برای فیلم Coming Home شد. هر چند پس از آن پدر و مادرش از هم جدا شدند. مارچلین برتراند مدل و بازیگر که اکنون مدیر برنامه های آنجلیناست به همراه آنجلینا و برادرش جیمز به پالیسیدز نیویورک در ساحل شرقی رفتند.

جولی در آنجا کودکی شاد بود و مارها و مارمولک ها را جمع آوری می کرد و مارمولک مورد علاقه اش را ولادیمیر و مار محبوبش را هری دین استانتون نامیده بود.

او لباس های پرزرق و برق از جمله لباس زیرهای براق مي پوشيد و به این ور و آن ور جست و خیز می کرد تا توجه افراد را به خود جلب کرده و کاری کند که از او خوششان بیاید. او در مدرسه عضو گروه Kissy Girls بود و پسران را شکار می کردند و آن قدر بوسشان می کردند تا جیغ بزنند؛ تا زمانی که مدرسه، والدین آنها را خواست و گروه از هم پاشید.

مادرش اغلب آنها را به سینما می برد و آنجلینا بر این باور بود که ................


موضوعات مرتبط: دومین بیو گرافی هنر پیشه سینما آنجلینا جولی ، ،
برچسب‌ها:

ادامه مطلب
تاريخ : جمعه 6 تير 1393برچسب:, | 17:39 | نویسنده : کـــــوچـــــولـــــو |

نیکلاس کیج

 

مشخصات فردی

نام: نیکلاس کیم کاپولا ( نیکلاس کیج)

زاده: 7 ژانویه 1964 در لانگ بیچ کالیفرنیا

قد:186 سانتیمتر

جوایز: 1 اسکار، 1 گلدن گلاب و دو نامزدی BAFTA

بیوگرافی

 

نیکلاس کیج

کودکی

نیکلاس کیم کاپولا در 7 ژانویه سال 1964 در لانگ بیچ کالیفرنیا به دنیا آمد او نام خانوادگی بزرگی را به دوش می کشید چراکه آگوست، پدرش، پروفسور ادبیات قیاسی در کال استیت لانگ بیچ ( بعدها رییس دانشکده ی هنرهای خلاق دانشگاه ملی سان فرانسیسکو) و جوی ووگل سانگ، مادرش، رقاص و رهبر گروهی مشهور بود. خانواده ی او افراد بزرگتری را نیز شامل می شد. خاله اش تالیا شایر ستاره ی فیلم های راکی و قسمت پایانی موفق استالونه یعنی «فریاد آدریان آدریان» بود و عمویش فرانسیس فورد کاپولا کارگردان مشهور پدرخوانده و مکاشفه بود.

نیک هدفش بازیگری نبود اما همیشه می توانست به خوبی نقش بازی کند. یکی از صحنه های کودکیش از این قرار بود روزی یکی از هم مدرسه ای هایش در اتوبوس مدرسه قلدربازی درآورده و او خشمگین به خانه برگشته و جین و چکمه های گاوچرانی برادرش پوشیده، ...............


موضوعات مرتبط: ســـــیـــــنـــــمـــــا ( بیوگرافی هنر پیشه ها ) ، اولین بیوگرافی هنر پیشه سینما نیکلاس کیج ، ،
برچسب‌ها:

ادامه مطلب
تاريخ : جمعه 6 تير 1393برچسب:, | 16:44 | نویسنده : کـــــوچـــــولـــــو |

با گذاشتن تبلیغات در وب سایت من که روزانه 500 نفر بازدید دارد آمار بازدید وب سایت خود را بالا ببرید منو عشقم فقط با ماهی 1500 تومان  


برچسب‌ها:

تاريخ : سه شنبه 3 تير 1393برچسب:, | 9:59 | نویسنده : کـــــوچـــــولـــــو |

منو عشقم سفارش تبلیغات شما عزیزان در پر بازدید ترین وب سایت که روزانه معادل 400 نفر بازدید کننده دارد آمار بازید وب سایت خود را بالا ببرید  فقط با ماهی 1500 تومان خوب چیه چرا اینطوری نگاه میکنی


برچسب‌ها:

تاريخ : سه شنبه 3 تير 1393برچسب:, | 9:16 | نویسنده : کـــــوچـــــولـــــو |

بسم الله الرحمن الرحیم

زندگی رانخواهیم فهمیداگرازهمه گل های سرخ دنیا متنفرباشیم فقط چون درکودکی وقتی خواستیم گل سرخی بچینیم خاری دردستمان فرورفته است؟

زندگی رانخواهیم فهمیداگردیگرآرزوکردن ورویا دیدن راازیادببریم وجرات زندگی بهترداشتن راازلب تاقچه به فراموشی بسپاریم فقط به این خاطرکه درگذشته یک یاچندتااز آرزوهایمان اجابت نشدند.

زندگی رانخواهیم فهمیداگر عزیزی رابرای همیشه ترک کنیم فقط به این خاطرکه دریک لحظه خطایی ازاوسرزدوحرکت اشتباهی انجام داد.

زندگی راهرگزنخواهیم فهمید اگردیگردرس ومشق رارهاکنیم وبه سراغ کتاب نرویم فقط چون دریک آزمون نمره خوبی به دست نیاوردیم ونتوانستیم یک سال قبول شویم.

زندگی را هرگزنخواهیم فهمید اگردست ازتلاش وکوشش برداریم فقط به این دلیل که یکبار درزندگی سماجت وپیگیری ما بی نتیجه ماند.
------------------
من در برخی از امتحاناتم مردود شدم اما دوستم تمام درسهایش را با موفقیت گذراند.

اکنون او یک مهندس در شرکت مایکروسافت است

و من فقط مالک مایکروسافت هستم ... بیل گیتس

از شما دوست عزیز ho3ein تشکر میکنم با این نظر بسیار زیبا امیدوارم مورد توجه همه قرارر بگیره و استفاده کنن به خصوص خودم


برچسب‌ها:

تاريخ : سه شنبه 3 تير 1393برچسب:, | 8:55 | نویسنده : کـــــوچـــــولـــــو |

چگونه رجیستری را هک کنیم تا آپدیت های امنیتی ویندوز ایکس پی تا ۹ آوریل ۲۰۱۹ فعال شوند؟

 

ویندوز ایکس پی، یکی از محبوب ترین سیستم عامل های تمام ادوار، هشتم آوریل ۲۰۱۴ به پایان عمر خود رسید و مایکروسافت اعلام کرد که دیگر آپدیت های این ویندوز از جمله پچ های امنیتی حیاتی را برای یوزرهای جنرال منتشر نخواهد کرد. با این وجود، این کمپانی پچ های امنیتی را برای یوزرهای تحت پوشش برنامه «windows embedded POSready 2009» از طریق رجیستری کد زیر فراهم کرده تا یوزرهای نام برده تا ۹ آوریل ۲۰۱۹ بتوانند آنها را دریافت کنند.

چگونه رجیستری را هک کنیم تا آپدیت های امنیتی ویندوز ایکس پی تا 9 آوریل 2019 فعال شوند؟

برای فعال سازی، فایل تکستی با پسوند .reg ایجاد کنید و متن زیر را در آن تایپ کنید:

Windows Registry Editor Version 5.00
[HKEY_LOCAL_MACHINE\SYSTEM\WPA\PosReady]
“..........


موضوعات مرتبط: درس چهل و هفت چگونه رجیستری را هک کنیم تا آپدیت های امنیتی ویندوز ایکس پی تا ۹ آوریل ۲۰۱۹ فعال شوند؟ ، ،
برچسب‌ها:

ادامه مطلب
تاريخ : سه شنبه 3 تير 1393برچسب:, | 8:51 | نویسنده : کـــــوچـــــولـــــو |

 

کی لاگر چیست؟

 

Keylogger یا کی لاگر یک نرم افزار یا وسیله ای سخت افزاری است که به کمک آن هر عملی را که یک کامپیوتر انجام می دهد در حافظه ای ذخیره می شود. و از آن جمله همه کارهایی است که شما با صفحه کلید خود انجام می دهید.

Keylogger در شرکت های کامپیوتری برای عیب یابی مشکلات فنی و حرفه ای مورد استفاده قرار می گیرد. کی لاگر همچنین می تواند در خانه یا سازمان ها مورد استفاده واقع شود تا فعالیت های کامپیوتری افرادی را که در خانه یا در سازمان هستند بدون اینکه خودشان بفهمند زیر نظر بگیرند. به عبارت دیگر به این روش می توان فعالیت های کامپیوتری فرزندان خود را زیر نظر بگیرید تا در دنیای مجازی در دام افراد ناباب نیفتند. یا یک سازمان به این روش می تواند مانع از دزدی .............


موضوعات مرتبط: درس چهل و شش کی لاگر چیست؟ ، ،
برچسب‌ها:

ادامه مطلب
تاريخ : سه شنبه 3 تير 1393برچسب:, | 8:32 | نویسنده : کـــــوچـــــولـــــو |

چهار نکته برای چت کردن با امنیت بالا

 

اجازه ندهید اطلاعات خصوصی شما لو رود

 

این ابزار رایج یاهو مسنجر که برای چت بکار می رود می تواند ناگهان تبدیل به نرم افزاری بسیار خطرناک شود و کاربران تازه کار قربانی کاربران نابکار شوند. و اخیرا گزارش های زیادی منتشر شده است بدین مضمون که کامپیوتر افراد از طریق چت آلوده شده و اطلاعات شخصی و خصوصی آنها لو رفته است. و بدتر از آن این است که بعضی از این تازه کار ها اجازه می دهند نرم افزار های مخرب در کامپیوتر شان  دانلود و نصب شوند آنها خود را با دستان خود دچار مشکل کرده اند.

به همین دلیل تصمیم گرفتم نکات پایه برای چت یاهو با ایمنی بیشتر را  یادآوری نمایم.

 

کاربران خطرناک را نادیده بگیرید.

نادیده گرفتن یا به اصطلاح Ignore کردن کاربران یکی از ساده ترین روش ها برای جلوگیری از مزاحمت های رایج در چت است. قبل از هر چیز باید بگویم اگر افرادی که در لیست دوستان شما نیستند مرتب مزاحم شما شوند یاهو مسنجر می تواند نرم افزاری مزاحم و بسیار خسته کننده باشد. به همین دلیل بهترین راه این است که افراد ناشناس را بدون معطلی نادیده بگیرید چون اگر این کار را نکنید ممکن است یکی از قربانیان افراد خرابکار باشید. اگر این افراد را نادیده بگیرید بسته هایی ........


موضوعات مرتبط: درس چهل و پنج چهار نکته برای چت کردن با امنیت بالا ، ،
برچسب‌ها:

ادامه مطلب
تاريخ : سه شنبه 3 تير 1393برچسب:, | 8:27 | نویسنده : کـــــوچـــــولـــــو |

WPA2 چیست؟

 

با سیستم های امنیت شبکه های بی سیم بیشتر آشنا شویم

 

WPA2 یک فناوری امنیتی است که در شبکه های بیسیم Wi-Fi مورد استفاده قرار می گیرد. WPA2 مخفف Wireless Protected Access 2 به معنای دسترسی حفاظت شده بی سیم است. این فناوری از سال ۲۰۰۶ میلادی جایگزین نسل قبلی خود WPA شده است.

 

WPA2  در برابر WPA و WEP

WPA به عنوان جایگزینی برای فناوری های قدیمی با درجه امنیت ضعیف تر WEP طراحی شده است. WEP مخفف Wireless Protected Protocol است.در شبکه های بی سیم خانگی هر جا که ممکن باشد باید WPA2  جایگزین WEP شود.

WPA2  همچنین وضعیت امنیتی ارتباطات Wi-Fi را نسبت به WPA بهبود بخشیده است که از سیستم رمز گذاری قوی تری استفاده می کند. به خصوص در سیستم امنیتی WPA2 اجازه استفاده از الگوریتم ها را نمی دهند. این الگوریتم ها به عنوان ......


موضوعات مرتبط: درس چهل و چهار WPA2 چیست؟ ، ،
برچسب‌ها:

ادامه مطلب
تاريخ : سه شنبه 3 تير 1393برچسب:, | 8:19 | نویسنده : کـــــوچـــــولـــــو |
لطفا از دیگر مطالب نیز دیدن فرمایید
.: Weblog Themes By SlideTheme :.

Flying Icon