فونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا ساز

لطفا از تمام مطالب دیدن فرمایید.

بیوگرافی آنجلینا جولی

 

مشخصات فردي

نام: آنجلینا جولی

زاده: 4 ژوئن 1975( 38 ساله)

زادگاه: لس آنجلس، کالیفرنیا، آمریکا

قد: يك متر و هفتاد و يك سانتي متر

جوایز: 1 اسکار و 3 گلدن گلاب، نامزدی 1 جایزه ی BAFTA

 

بيوگرافي هنرپيشه زن هاليوود آنجلينا جولي

او در 4 ژوئن سال 1975 در لس آنجلس به دنیا آمد و نامش را آنجلینا جولی وویت گذاردند. نام او به معنی فرشته ی زیبای کوچک است. پدرش جان، سوپراستاری مطرح بود که سابقه بازی در فیلم های کلاسیکی چون کابوی نیمه شب و رستگاری را در كارنامه خود داشته است.

 وقتی آنجلینا دو ساله بود، پدرش بهترین بازیگر مرد برای فیلم Coming Home شد. هر چند پس از آن پدر و مادرش از هم جدا شدند. مارچلین برتراند مدل و بازیگر که اکنون مدیر برنامه های آنجلیناست به همراه آنجلینا و برادرش جیمز به پالیسیدز نیویورک در ساحل شرقی رفتند.

جولی در آنجا کودکی شاد بود و مارها و مارمولک ها را جمع آوری می کرد و مارمولک مورد علاقه اش را ولادیمیر و مار محبوبش را هری دین استانتون نامیده بود.

او لباس های پرزرق و برق از جمله لباس زیرهای براق مي پوشيد و به این ور و آن ور جست و خیز می کرد تا توجه افراد را به خود جلب کرده و کاری کند که از او خوششان بیاید. او در مدرسه عضو گروه Kissy Girls بود و پسران را شکار می کردند و آن قدر بوسشان می کردند تا جیغ بزنند؛ تا زمانی که مدرسه، والدین آنها را خواست و گروه از هم پاشید.

مادرش اغلب آنها را به سینما می برد و آنجلینا بر این باور بود که ................


موضوعات مرتبط: دومین بیو گرافی هنر پیشه سینما آنجلینا جولی ، ،
برچسب‌ها:

ادامه مطلب
تاريخ : جمعه 6 تير 1393برچسب:, | 17:39 | نویسنده : کـــــوچـــــولـــــو |

نیکلاس کیج

 

مشخصات فردی

نام: نیکلاس کیم کاپولا ( نیکلاس کیج)

زاده: 7 ژانویه 1964 در لانگ بیچ کالیفرنیا

قد:186 سانتیمتر

جوایز: 1 اسکار، 1 گلدن گلاب و دو نامزدی BAFTA

بیوگرافی

 

نیکلاس کیج

کودکی

نیکلاس کیم کاپولا در 7 ژانویه سال 1964 در لانگ بیچ کالیفرنیا به دنیا آمد او نام خانوادگی بزرگی را به دوش می کشید چراکه آگوست، پدرش، پروفسور ادبیات قیاسی در کال استیت لانگ بیچ ( بعدها رییس دانشکده ی هنرهای خلاق دانشگاه ملی سان فرانسیسکو) و جوی ووگل سانگ، مادرش، رقاص و رهبر گروهی مشهور بود. خانواده ی او افراد بزرگتری را نیز شامل می شد. خاله اش تالیا شایر ستاره ی فیلم های راکی و قسمت پایانی موفق استالونه یعنی «فریاد آدریان آدریان» بود و عمویش فرانسیس فورد کاپولا کارگردان مشهور پدرخوانده و مکاشفه بود.

نیک هدفش بازیگری نبود اما همیشه می توانست به خوبی نقش بازی کند. یکی از صحنه های کودکیش از این قرار بود روزی یکی از هم مدرسه ای هایش در اتوبوس مدرسه قلدربازی درآورده و او خشمگین به خانه برگشته و جین و چکمه های گاوچرانی برادرش پوشیده، ...............


موضوعات مرتبط: ســـــیـــــنـــــمـــــا ( بیوگرافی هنر پیشه ها ) ، اولین بیوگرافی هنر پیشه سینما نیکلاس کیج ، ،
برچسب‌ها:

ادامه مطلب
تاريخ : جمعه 6 تير 1393برچسب:, | 16:44 | نویسنده : کـــــوچـــــولـــــو |

لطفا از دیگر مطالب نیز دیدن فرمایید
.: Weblog Themes By SlideTheme :.

Flying Icon