فونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا ساز

لطفا از تمام مطالب دیدن فرمایید.

از همسر خود در دوران بارداری عکس هایی خاطره انگیز بگیرید!

 

bardari1

در گدشته دوران بارداری را بدترین دوران برای عکاسی از خانم ها می دانستند ولی مدت هاست که کسی این گونه فکر نمی کند. امروزه بارداری را به عنوان یک معجزه الهی می دانند و بسیاری بر این باورند که باید از این روز های زیبا  عکس گرفت و از آن یک خاطره خوب ساخت. اما زمانی فرا می رسد که شما هم می خواهید از همسر خواهر یا دوست خود در دوران بارداری عکس بگیرید و به عنوان کسی که ادعایی در عکاسی دارد چه پاسخی خواهید داد؟ آیا برای گرفتن چنین عکسی آمادگی دارید؟ در این مقاله به شما کمک می کنیم در صورت روبرویی با چنین شرایطی عکس هایی زیبا و خاطره انگیز بگیرید.

bardari4

چه کسی و چه چیزهایی را در عکس خود اضافه کنید و چه موقع عکس بگیرید

باید بگویم فکر خوبی نیست که هر وقت روز و در هر فرصتی که گیر آوردید از یک خانم باردار عکس بگیرید. برای اینکه عکس های زیبایی از یک خانم باردار بگیرید باید بهترین زمان را انتخاب کنید. و همچنین بسیار مهم است که چه کسی و چه چیزی را در عکس اضافه کنید. نکاتی در این باره:

  • از یک زن باردار از شش ماهگی و پس از آن عکس بگیرید. عکس های سه ماهه اول بارداری هیجان انگیز تر از عکس های دوران سه ماهه سوم نخواهد بود.

  • از خانم باردار همراه با والدینش و اعضای خانواده اش عکس بگیرید. عکس دوران بارداری خود داستانی را روایت می کند به خصوص وقتی که اطرافیان خانم باردار در کنار او هستند. اگر نزدیکان .............


موضوعات مرتبط: درس هفتاد و پنج از همسر خود در دوران بارداری عکس هایی خاطره انگیز بگیرید! ، ،
برچسب‌ها:

ادامه مطلب
تاريخ : سه شنبه 9 ارديبهشت 1393برچسب:, | 11:14 | نویسنده : کـــــوچـــــولـــــو |

صفحه قبل 1 صفحه بعد

لطفا از دیگر مطالب نیز دیدن فرمایید
.: Weblog Themes By SlideTheme :.

Flying Icon