فونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا ساز

لطفا از تمام مطالب دیدن فرمایید.

 

چند پیشنهاد مبتکرانه برای به نمایش گذاشتن عکس های خانوادگی!

 

ببینید چگونه می توانید به صورتی خلاق و متفاوت عکس های خانوادگی خود را در خانه در معرض دید قرار دهید و از دیدن آنها لذت ببرید.

به عنوان کسی که به عکاسی علاقه مند است احتمالا تعداد زیادی از خانواده، فامیل، دوستان و کسانیکه به آنها عشق می ورزید عکس گرفته اید تا خاطرات همه لحظات خوش زندگی خود را ثبت کنید. خوب این کار ارزشمندی است. اما اگر همه این عکس های زیبا را داخل آلبوم یا روی هارد دیسک خود نگه دارید خوب کمی باعث شرمندگی است. این خاطرات خوب حق دارند بهترین مکان را در منزل شما داشته باشند. در این مقاله پیشنهادها و طرح هایی معرفی می شوند  که می توانید با به کار بستن آنها فضای دلچسب تری برای خود ایجاد کنید.

قاب عکس طراحی خلاق

یک دیوار از قابها!

خوب قدیمی ترین و معمولاترین کار قاب گرفتن عکس و به دیوار آویختن قاب عکس هاست. دیواری در کانون توجه انتخاب کنید که ساده و تمیز باشد دیواری باشد که مقابل یک پنجره باشد تا نور مناسب به قاب عکس های شما بتابد یا منبع نوری شما  به قاب عکس هایتان نور مناسبی بدهد شاید کل دیوار یا قسمتی از دیوار را به قاب عکس اختصاص دهید اما حواستان باشد که عکس ها را در سطح دید افراد قرار دهید.

قاب عکس

نکاتی برای نمایش عکس با قاب عکس

  • ازیک نوع قاب عکس استفاده کنید در این صورت عکس ها با هم سازگاری بیشتری دارند و متحد الشکل تر هستند. اما از نظر رنگ و احساسی که القا می کنند با یکدیگر متفاوت هستند.

  • ترفند دیگری که برخی استفاده می کنند این است که همه قاب ها را در کنار هم و بدون فاصله اضافی قرار می دهند و به این ترتیب گویی یک تصویر بزرگ ایجاد کرده اند. این کار جاذبه بیشتری به قاب عکس های شما می بخشد.


موضوعات مرتبط: درس هفتادو نه چند پیشنهاد مبتکرانه برای به نمایش گذاشتن عکس های خانوادگی! ، ،
برچسب‌ها:

ادامه مطلب
تاريخ : یک شنبه 14 ارديبهشت 1393برچسب:, | 11:24 | نویسنده : کـــــوچـــــولـــــو |

صفحه قبل 1 صفحه بعد

لطفا از دیگر مطالب نیز دیدن فرمایید
.: Weblog Themes By SlideTheme :.

Flying Icon